Ja....

 
Haha känner att bloggningen inte var på topp igår.... Vi var Ganska länge på Marieberg och jag red vid 8 så jag varken orkade eller hade lust efter ett inte så bra ridpass. 
 
Det blåste asmycket och jag fick hår i ansiktet hela tiden vilket gjorde mig irriterad sen provade jag ett nytt 2 delat bett som visserligen satt perfekt men som inte funkade speciellt bra. Ja det var ingen bara dag helt enkelt men hon har gått så bra i flera dagar så det var väl dags för en dålig dag. Man kan inte alltid ligga på topp och varken jag eller Athena hade en bra dag. Så kan det vara men nu tar vi nya tag och kör på!:) 
 
 
 
himla fin är min pärla iallafall! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0