Hrimfaxis vår tävling

Jag ska ju tävla på Örsta kulle den 27 april och jag har en hel del tidspress nu. Jag skulle behöva åka iväg till Örsta och prova banan innan eftersom jag aldrig har ridit med Athena på en ovalbana förrut. Tror inte det blir något problem då hon är van vid att rida på ovalbana men vi tillsammans har aldrig gjort det. Jag skulle också vilja hinna åka till Tess innan också. Men det kommer jag inte kunna göra den här veckan utan då måste det bli veckan därpå, samma vecka som tävlingen är på.... Haha ja men får väl försöka hinna med det tidigt eller i mitten på veckan eller nått...... 
 
Just pga av att det är som det är kommer jag inte sätta några krav på den här tävlingen heller. Dels för att hon varit skadad och för att det kommer bli våran första "riktiga" tävling ute på en ovalbana. Så jag ser det helt enkelt bara som träning för oss, för det är just vad det kommer vara nu i början. Så vi får helt enkelt bara göra det bästa av situationen! Men som jag brukar säga : Det löööööser sig 
 
 
bästa häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0