Fläckig Thenis

Haha bloggningen börjar bra... ne men varför jag inte bloggat idag var för att jag åkte med mina kompisar och firade bästa ebba och sen kom jag hem och red direkt. Tanken från och med nu är att jag ska skriva mellan 3-4 inlägg per dag. 1 på förmiddan, 1-2 på eftermiddan och 1 på kvällen. Tycker det känns som en bra och stabil plan
 
Red ut på Athena idag och hon var en liten piggelinus , det här med att ta det lugnt är väl inte hennes favorit sak att göra ;) Så vi skrittade mycket och körde lite trav på ett par raksträckor , testade även lite kravlös tölt och ingen hälta där heller. Känns verkligen super att allt går åt rätt håll!
 
Tänkte visa lite "sneak peak" bilder på hur Athena ser ut för tillfället, haha helt fläckig. Ska ta mer kort någon dag och visa mera, hon är den isländska versionen av Pippis Lillagubben ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0