Bett

När vi var iväg till marieberg så köpte vi 2 nya bett. Ett nytt tredelat till Ferrari och ett vanligt tvådelat till Athena. Det satt perfekt på henne men hon gick sådär på det. Fast allt den dagen gick fel så det var ju knappast bara bettets fel. Jag tror att hon bara behöver vänja sig lite men även om jag inte kommer använda det så mycket nu känns det endå bra att ha ett vanligt tvådelat.

Vi ska inom en framtid införskaffa oss ett tvådelat bombers bett med lock-up , Tess sa att det nog skulle passa henne så vi får väl se helt enkelt !:)


Någon som har ett 2 delar lock -up som kan säga om det är bra ?:)


Btw så har startlistorna blivit lite ändrade så jag ska nu rida i första gruppen i V5u och vi är 3 st men det blir säkert bra det med . Bara det är fint väder och att jag har en häst som sköter sig så blir allt toppen!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bombers lock-up är skit bra! Bästa bettet och funkar på alla.
Jag rider endast med enkla tredelade med typ sweet iron ( sådant som du köpt), eller likadant tredelat fast med tungfrihet i mitten och sedan bombers lock-up! Grymt bett som verkligen är värt var enda öre :)

Svar: Vad bra! Har kollat på det ett tag och älskar de bombers bett vi har så tror att det skulle vara bra! Så kommer nig köpa det!:D
Fanny Nordh

2013-04-26 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0