Best friendos

Hejsan! Athena fick vila igår då jag sov hos min friendo Ebbsson. Ska snart åka hem och luncha alla små hungriga hästar som försöker äta upp mig så fort jag går in i hagen. Det där med att de inte får fri tillgång till hö längre uppskattas inte så mycket av pållarna.
 
  Pga att det är pissväder här så tror jag Athena får stå idag med, jag skulle såklart kunna rida men tycker att det inte gör något om hon får vila en dag extra , nästa  vecka kommer vi köra mer hårt än vad vi gjort den här veckan.I början av veckan kommer vi nog köra trav men sedan kommer det bli mycket tölt , sen kanske det ändras beroende på hur hon är. Men det är väl planen för nu. Kommer lägga ut mer detaljerat hur de kommande veckorna ser ut om allt går som planerat. 
 
Hörs senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0