Ändrade planer

Fick ett sms från Tess imorse och det har blivit lite ändrat i lagen. Istället för att vara i lag 3 ska jag vara med i lag 1 och vi är 6 st och en reserv istället för 4 och en reserv. Jag ska inte heller vara reserv utan jag ska tävla i flagglopp och T6. Haha fick en liten chock men sen tyckte jag att det var roligt. Det är bara att kötta, hehe. Jag har ridit flagglopp en gång men inte Athena så ska bara ta någon dag och prova galoppera i ett hyfsat tempo ute på en raksträcka, vi har gjort det en gång förut men ska öva en sista gång.

T6 tror jag faktiskt inte blir något problem. Först är det ju arbets -mellantempo tölt , varvbyte , arbets-mellantempo och endast på långsidorna ska det vara enhandsfattning och lösa tyglar. Alltså får jag ta tag och få ihop henne på kortsidorna. Vi får helt enkelt bara göra vårat bästa och kötta på!

Plus att det är kul att de andra som är i lag 1 är Tjejerna från ridlägret.

Det känns endå bra , väldigt nervöst men jag litar på Tess och Frida så det blir säkert bra :)

TAGGA tävla asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0